جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

اعلام جزییات فراخوان جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت

نسخه قابل پرینت
کد خبر:38655
دوشنبه، ۷ خرداد، ۱۳۹۷ | 11:51

اعلام جزییات فراخوان جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سامانه ثبت نام واجدین شرایط دستیار پژوهش پزشک، داروساز و دندانپزشک عمومی مشمول طرح نیروی انسانی و دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی را معرفی کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران این معاونت در راستای راهبردهای کلان و اقدامات ملی سند راهبردی کشور در امور نخبگان از آذر ماه ۱۳۹۳ با مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت و هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت، برنامه جذب دستیار پژوهش پزشک، داروساز و دندانپزشک عمومی مشمول طرح نیروی انسانی در مراکز تحقیقاتی مصوب را در دستور کار خود قرار داده است.
همچنین معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هماهنگی دفتر ثبت نام و توزیع پیام آوران بهداشت وزارت متبوع، در تیرماه ۱۳۹۴ برنامه جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی را آغاز کرده است.
واجدین شرایط می توانند با مراجعه به سامانه برنامه به نشانی http://rap.hbi.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین هرگونه تغییر در پذیرش شهرها در خبرهای صفحه نخست سامانه مذکور، درج و به روز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

گزارش عملکرد معاونت تحقیقات وزارت بهداشت منتشر شد: حمایت از ۵۶ طرح تحقیقاتی فرادانشگاهی و ملی/اعطای گرنت تحقیقاتی ۲۵۰ میلیون ریالی به ۱۹۸ پژوهشگر فرهیخته

آخوند زاده: بودجه پژوهشی ترکیه ۱۰ برابر ایران است/نیمی از اعتبارات تحقیقاتی امسال وزارت بهداشت محقق نشده است

ملک زاده: ۱۰ درصد جمعیت کشور تریاک سرطانزا را تفریحی و مستمر مصرف می کنند

جزییات فراخوان جذب دستیار پژوهشی در مراکز تحقیقات علوم پزشکی اعلام شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها