جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

احمدی در ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقا شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:38550
چهارشنبه، ۲ خرداد، ۱۳۹۷ | 13:04

احمدی در ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمد تقی احمدی را برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقا کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران در متن این حکم دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دکتر محمد تقی احمدی آمده است: «ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقاء می شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

دکتر محمد تقی احمدی از تیرماه سال ۹۳ ریاست این دانشگاه را بر عهده دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

گزارش مشاهده تصادفی عارضه بسیار نادر «جنین سنگی» در زن ۵۲ ساله ایرانی

موفقیت محققان ایرانی در ساخت چیپ میکروسیال با قابلیت شناسایی خصوصیات تخمک های نابالغ

معرفی یک داروی بالقوه برای ناباروری ناشی از سرطان

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی منصوب شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها