- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

اعطای جایزه بزرگ شیخ بهایی به طرح‌های نوآورانه در سال ۹۸

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات از برگزاری رویداد جایزه بزرگ شیخ بهایی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در این رویداد به ایده‌های برتر، طرح‌های نوآورانه و نیز ایده‌هایی که به تجاری‌سازی بینجامد، جایزه اعطا می‌شود.
به گزارش دیده بان علم ایران دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی، در اولین گردهمایی انجمن‌های علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار دبیرخانه این رویداد خبر داد و افزود: این رویداد در سه سطح فعالیت‌های دانشجویی در قالب انجمن‌های علمی، ادبی و هنری، فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و نیز فعالیت‌هایی که با اتکا به توان علمی و تحقیقاتی اعضای هیات علمی انجام می‌شود، برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این رویداد از ایده‌ها، طرح‌ها و فناوری‌های جدید محصولات دانش‌بنیان خارج از دانشگاه نیز استقبال می‌شود، خاطر نشان کرد: استقبال از ایده‌های خارج از دانشگاه در بخش پذیرش، داوری و اهدای جوایز باعث می‌شود که رقابت‌های علمی با حداکثر ظرفیت خود محقق شود.
عزیز آبادی یکی از زمینه‌های گسترش نشاط علمی در محیط دانشگاهی را شناسایی، توانمندسازی و معرفی ظرفیت‌های دانشجویی در قالب فعالیت‌های علمی و تخصصی دانست و به برنامه معاونت پژوهشی و فناوری واحد علوم و تحقیقات برای تقویت فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی اشاره کرد.
معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات بر تجهیز و حمایت از انجمن‌های علمی تاکید کرد و ادامه داد:پیشرو بودن انجمن‌های علمی در زمینه فعالیت‌های علمی و تخصصی را باور داریم و این انجمن‌ها را پیونددهنده جامعه و دانشگاه می‌دانیم.
انتهای پیام