جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

اعطای جایزه بزرگ شیخ بهایی به طرح‌های نوآورانه در سال ۹۸

نسخه قابل پرینت
کد خبر:37368
سه شنبه، ۴ اردیبهشت، ۱۳۹۷ | 10:34

اعطای جایزه بزرگ شیخ بهایی به  طرح‌های نوآورانه در سال ۹۸

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات از برگزاری رویداد جایزه بزرگ شیخ بهایی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در این رویداد به ایده‌های برتر، طرح‌های نوآورانه و نیز ایده‌هایی که به تجاری‌سازی بینجامد، جایزه اعطا می‌شود.
به گزارش دیده بان علم ایران دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی، در اولین گردهمایی انجمن‌های علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار دبیرخانه این رویداد خبر داد و افزود: این رویداد در سه سطح فعالیت‌های دانشجویی در قالب انجمن‌های علمی، ادبی و هنری، فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و نیز فعالیت‌هایی که با اتکا به توان علمی و تحقیقاتی اعضای هیات علمی انجام می‌شود، برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این رویداد از ایده‌ها، طرح‌ها و فناوری‌های جدید محصولات دانش‌بنیان خارج از دانشگاه نیز استقبال می‌شود، خاطر نشان کرد: استقبال از ایده‌های خارج از دانشگاه در بخش پذیرش، داوری و اهدای جوایز باعث می‌شود که رقابت‌های علمی با حداکثر ظرفیت خود محقق شود.
عزیز آبادی یکی از زمینه‌های گسترش نشاط علمی در محیط دانشگاهی را شناسایی، توانمندسازی و معرفی ظرفیت‌های دانشجویی در قالب فعالیت‌های علمی و تخصصی دانست و به برنامه معاونت پژوهشی و فناوری واحد علوم و تحقیقات برای تقویت فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی اشاره کرد.
معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات بر تجهیز و حمایت از انجمن‌های علمی تاکید کرد و ادامه داد:پیشرو بودن انجمن‌های علمی در زمینه فعالیت‌های علمی و تخصصی را باور داریم و این انجمن‌ها را پیونددهنده جامعه و دانشگاه می‌دانیم.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

تعیین بهترین گونه سنگی مخزنی در میدان نفتی سروک توسط محققان ایرانی

بهبود عملکرد جسمانی ورزشکاران با طراحی دستگاه دروازه‌های هوشمند

ساخت دستکش لرزش گیر برای مبتلایان پارکینسون در کشور

ساخت دستگاه فورس اسپینینگ با قابلیت تولید نانو الیاف در زمان کم و حجم بسیار بالا

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها