جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

مهلت بهره‌مندی از جایزه‌­های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان تمدید شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:3676
یکشنبه، ۲۷ تیر، ۱۳۹۵ | 13:52

مهلت بهره‌مندی از جایزه‌­های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان تمدید شد

مهلت ثبت‌نام دانشجویان متقاضیِ بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی­ ارشد و دکتری تا ۱۰ مرداد ماه امسال تمدید شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان استفاده از جایزه‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان با توجه به درخواست­ تعدادی از دانشگاه­‌های کشور صورت گرفته است.

دانشجویان متقاضی بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد در همه مقاطع (کارشناسی، کارشناسی­ارشد و دکتری) تا تاریخ ۱۰ مرداد لازم است اطلاعات مورد نیاز را در پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان (به نشانی http://soraya.bmn.ir) بارگذاری و نسبت به ثبت درخواست استفاده از جایزه تحصیلی اقدام کنند.

بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد، فهرست و اطلاعات اولیه دانشجویان متقاضی را در اختیار دانشگاه‌­های هر استان قرار خواهند داد تا دانشگاه­‌ها پس از راستی­‌آزمایی اطلاعات دانشجویان، فهرست دریافتی را حداکثر تا تاریخ ۵ شهریورماه به بنیادهای نخبگان استان متبوع خود عودت دهند.

بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریورماه باید فهرست ارزیابی شده را در اختیار بنیاد ملی نخبگان قرار دهند و بنیاد ملی نخبگان نیز فهرست نهایی را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و دانشگاه‌­ها اعلام خواهد کرد.

این مراحل برای دانشجویان نو ورود از تاریخ اول مهرماه ۱۳۹۵ آغاز می‌شود و در تاریخ ۱۰ آبان ماه امسال به پایان می‌رسد.

دانشجویان برای بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان باید در دوره مجاز تحصیلی خود (کارشناسی حداکثر چهار سال، کارشناسی­ ارشد حداکثر دو سال و دکتری تخصصی حداکثر چهار و نیم­‌سال) باشند. علاوه بر این باید بر اساس فعالیت­‌های نخبگانی خود حائز بالاترین امتیاز در قیاس با سایر دانشجویان قرار گیرند.

اطلاعات مربوط به جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان از طریق وبگاه بنیاد به نشانی http://www.bmn.ir در دسترس است و بنیادهای نخبگان هر استان نیز آماده پاسخ­‌گویی به دانشگاه­‌ها و دانشجویان هر استان هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

براساس آیین‌نامه حمایت از نخبگان ایرانی صورت گرفت: اختصاص ۲۰ درصد ظرفیت استخدامی دستگاه ها و جذب اعضای هیئت علمی به نخبگان

فراخوان دوره‌های مشترک پسادکتری علوم پایه بنیاد ملی نخبگان و انجمن‌های علمی تمدید شد

برنامه بنیاد ملی نخبگان برای توسعه علوم پایه با حمایت از ۵۰ پژوهشگر برگزیده پسادکتری

کلیات طرح تأمین مسکن نخبگان تصویب شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها