- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

ششمین اجلاس کشوری معاونین و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه برگزار می شود

اجلاس کشوری شورای معاونین و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه روز چهارشنبه با حضور دکتر لاریجانی معاون آموزشی ، دکتر آخوند زاده قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری و دکتر عسگری مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی درمان وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، دکتر محسن اسدی لاری در ابتدای این نشست گفت : توسعه همکاری های بین المللی در سطح دانشگاه ها و سازمان های وابسته یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت محسوب شده و با دعوت از دکتر لاریجانی در جریان چشم انداز و برنامه های بین المللی سازی حوزه آموزش پزشکی قرار خواهیم گرفت.
وی افزود موضوع همکاری های بین المللی در حوزه تحقیقات و فناوری های سلامت نیز یکی دیگر از بخش های مهم حوزه بین الملل بوده که با دعوت از دکتر آخوندزاده قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت نیز از چشم انداز و برنامه های ذیربط در سال ۹۷ اطلاع خواهیم یافت.
قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل همچنین بر موضوع گردشگری سلامت تاکید کرده و گفت امروز همچنین میزبان مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی درمان خواهیم بود تا در خصوص چشم انداز و برنامه های آن در سال ۹۷ بحث و تبادل نظر نمائیم.
وی در ادامه گفت: در این اجلاس آخرین تجارب موفق دانشگاه ها و سازمانهای وابسته را به اشتراک خواهیم گذاشت تا همه همکاران در سال آتی مورد بهره برداری قرار دهند.

انتهای پیام