جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر در حوزه تولید و اشتغال معرفی و تقدیر شدند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:36500
سه شنبه، ۲۲ اسفند، ۱۳۹۶ | 13:15

رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر در حوزه تولید و اشتغال معرفی و تقدیر شدند

نخستین جشنواره ملی تقدیر از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال، صبح امروز با معرفی آثار برتر و رونمایی از سه کتاب و مجموعه مقاله پایان یافت.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران در این جشنواره که به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد همچنین از جمعی از استادان برتر این حوزه تقدیر شد.

دکتر حسینعلی قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی طی سخنانی در این مراسم با بیان این که مهم‌ترین رویکرد این پژوهشگاه، کاربردی‌ کردن علوم انسانی است، برگزاری جشنواره ملی تقدیر از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر علوم انسانی را گامی در این راستا توصیف کرد و گفت: همراه شدن عنوان اقتصاد مقاومتی با قید تولید و اشتغال فرصتی برای پژوهشگاه علوم انسانی و همسو با برنامه‌ راهبردی آن است.

وی برگزاری این جشنواره ترویجی را گامی در جهت گسترش گفتمان کاربردی‌گرایی و فناوری‌سازی علوم انسانی به عنوان یکی از رئوس برنامه های توسعه پژوهشگاه عنوان کرد.

قبادی گفت: خوشبختانه در حال حاضر چنین رویکردی به علوم انسانی در جامعه شکل گرفته است که امید می رود زمینه ساز تحقق تمام ظرفیت‌های کاربردی این علوم باشد.

رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در پایان از انتشار یک مجله علمی – پژوهشی که تماما به موضوع اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است، خبر داد و تاکید کرد: امیدوار هستیم که به یمن روز شهید این مسیر را در جهت توسعه کشور و رضای حق تعالی بپیماییم.

 در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از دکتر حسن طائی، رییس دانشکده برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر محمدعلی مرادی و دکتر سیدمصطفی رضوی، اعضای هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و معرفی و تقدیر از پایان نامه ها و رساله های برگزیده از «مجموعه مقالات همایش اقتصاد مقاومتی» و دو کتاب با عنوان «نقدنامه» و «اقتصاد مقاومتی و دانشگاه، متن، آینده» هم رونمایی شد.

برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تقدیر از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال، سید امیرحسین طیبی‌ابوالحسنی از دانشگاه شهید بهشتی،‌ حسنعلی محسنی از دانشگاه امام صادق (ع)، محمد فرزانه از دانشگاه علوم اقتصادی اصفهان، بهروز عباس‌زاده از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مهدی دهقانی‌سلطانی از دانشگاه سمنان، مهدی معدن‌چی زاج از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، احسان سلطانی‌فر از دانشگاه تهران، فاطمه خوشنویسان از دانشگاه اصفهان، مهتا بذرافکن از دانشگاه شیراز، حمید سجادی از دانشگاه تهران و مرتضی طاهری‌اردلی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بودند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

نخستین کنگره جهانی «فارابی و فرهنگ و تمدن اسلامی» برگزار می شود

گزارش نشست «یک‌روز در اندرونی، گذری بر زیست روزمره‌ زنان در دوره‌ی قاجار»

نسخه جدید پرتال جامع علوم انسانی رونمایی شد

«پیوند علوم انسانی و صنعت» در بزرگداشت خواجه نصیر

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها