پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

حمایت از ۱۵ طرح تحقیقاتی پژوهشگران علوم پزشکی شهرکرد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:35721
چهارشنبه، ۲ اسفند، ۱۳۹۶ | 12:56

حمایت از ۱۵ طرح تحقیقاتی پژوهشگران علوم پزشکی شهرکرد

تفاهم نامه همکاری بین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد تا حمایت از ۱۵ طرح تحقیقاتی انجام شود.

به گزارش دیده بان علم ایران در راستای بهره مندی پژوهشگران و فناوران کشور از حمایت های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی، تفاهم نامه همکاری بین صندوق و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به امضای نصرت الله ضرغام، رییس صندوق و ارسلان خالدی فر، رییس دانشگاه رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، همکاری در زمینه اجرای ۱۲ طرح تحقیقاتی و سه طرح تحقیقاتی پسادکتری در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی صندوق قرار خواهد گرفت.

یکی از اهداف صندوق، حمایت متوازن و عادلانه از پژوهشگران سراسر کشور است.

صندوق درخصوص حمایت از طرح های پژوهشی و توسعه علمی کشور  اقدامات متعددی را انجام می دهد در این راستا سومین فراخوان حمایت از رساله ­های دکتری اعلام شده است؛ بنابراین؛ پژوهشگران، محققان و فناوران کشور می توانند به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به نشانی www.insf.org مراجعه کرده و از نحوه حمایت های صندوق در قالب حمایت از رساله های دکتری مطلع شوند.

در سال گذشته از ۱۰۳ پایان نامه دکتری حمایت کردیم و در اولین فراخوان امسال نیز از ۱۶۰ پایان نامه حمایت شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این تعداد به ۳۰۰ پایان نامه افزایش یابد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

صندوق حمایت از پژوهشگران تصویب کرد: حمایت از ۱۶۰ طرح علمی و فناورانه جدید

شناسایی باکتری بومی با قابلیت افزایش مقاومت گیاهان به شوری

در دانشگاه تربیت مدرس بررسی شد: افزایش اثربخشی تركيب ضدسرطان معده با ناقل های نانویی

ساخت نانو ذرات فلزی با پسماندهای کشاورزی توسط محققان کشور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها