پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

دومین «جایزه دکتر داوری‌ اردکانی»، عصر امروز اعطا می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:3271
سه شنبه، ۲۲ تیر، ۱۳۹۵ | 06:16

دومین «جایزه دکتر داوری‌ اردکانی»، عصر امروز اعطا می شود

آیین اعطای دومین دوره‌ «جایزه دکتر رضا داوری‌ اردکانی»، عصر امروز با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران در این مراسم دکتر رضا داوری‌ اردکانی، دکتر سعید بینای‌ مطلق، دکتر پرویز ضیاء شهابی، دکتر محمدجواد صافیان، دکتر شهرام پازوکی و دکتر سیدحمید طالب‌ زاده درباره‌ وضعیت پژوهش‌ های فلسفی در سال ۹۴ و ویژگی‌ پایان‌ نامه‌ های برگزیده و تشویقی دومین دوره سخن می‌گویند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست عصر امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

فلسفه در دانشگاه‌ ها و جامعه چه جایگاهی دارد؟ اقبال به کدام یک از فیلسوفان و مکتب‌ های فلسفی در سال ۱۳۹۴ بیشتر بوده است؟ کتاب‌ هایی که در حوزه‌ فلسفه‌ غرب در سال ۱۳۹۴ در ایران انتشار یافته است اقبال به کدام فیلسوف را نشان می‌ دهد؟ چه گرایشی در پژوهش‌ ها و کتاب‌ های فلسفی نمود بیشتری دارد؟ ارزیابی پایان‌ نامه‌ های دانشجویان در دوره‌ دکتری در رشته‌ فلسفه در سال ۱۳۹۴ چه راهی را در حوزه‌ فلسفه مشخص می‌کند؟ از سوالاتی هستند که در مراسم اهدای جایزه‌ی دکتر رضا داوری‌ اردکانی به بخشی از آنها پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

الحاق ۱۷ عضو جدید به ترکیب فرهنگستان علوم با ابلاغ رئیس جمهور

صالحی: عدم اعطای تابعیت به نخبگان خارجی افتخار نیست!/سطح درک برخی مسوولان از مهاجرت نخبگان، خطرناک است!

مهندسان برجسته کشاورزی و منابع طبیعی منتخب فرهنگستان علوم تجلیل شدند

نخستین کنگره جهانی «فارابی و فرهنگ و تمدن اسلامی» برگزار می شود

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها