- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ابقا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی، دکتر علی خاکی صدیق را براي مدت چهار سال در جايگاه رياست دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي ابقا کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران، غلامی در حکم انتصاب دکتر خاکی صدیق آورده است: ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده‌ای که تاکنون داشته‌اید، براساس تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیريت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري، مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي، با ادامه همکاري جناب‌عالي در سمت رياست دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي به مدت  چهار سال موافقت مي‌شود.

امیدوارم با سعی و اهتمام جناب‌عالی و بر اساس اهداف سیاست‌های دولت تدبير و اميد و برنامه‌هاي تقديم شده به مجلس شوراي اسلامي و بهره‌مندي از تجربه‌هاي مفيد استادان، محققان، و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهيان و دانشجويان عزيز و همفکري با ساير مسئولان دانشگاهي در جهت اعتلاي نظام آموزش عالي کشور گام‌هاي موثري برداريد.

دکتر غلامی در این حکم تاکید کرده است: ضروری است در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویي در هزينه‌ها، پرهيز از تجمل‌گرايي، تقويت نظم و انضباط و قانون‌مندي و ارتقاي علمي، فرهنگي و اجتماعي آن دانشگاه با اتکال به خداوند متعال بکوشيد.

انتهای پیام