چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Wednesday, 24 April , 2024

یکصد و سومین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:32344
دوشنبه، ۲۰ آذر، ۱۳۹۶ | 12:05

یکصد و سومین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود

معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت از برگزاری سومین اجلاس روسای کلان مناطق آمایشی علوم پزشکی کشور و یکصدو سومین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در تهران خبر داد.

به گزارش دیده بان علم ایران دکتر علی اکبر حق دوست با اعلام این مطلب گفت: باتوجه به لغو اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی درپی وقوع زلزله کرمانشاه، سومین اجلاس روسای کلان مناطق آمایشی علوم پزشکی کشور و یکصدو سومین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ۲۰ و ۲۱ آذرماه برگزار می شود.
وی افزود: این اجلاس با هدف اعلام برنامه ها و اهداف وزارت بهداشت در دولت دوازدهم برگزار می شود و در این دو اجلاس برنامه ها و دستاوردهای وزارت بهداشت نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در اجلاس روسای کلان مناطق آمایشی علوم پزشکی کشور  پیرامون موضوع انگیزش اعضای هیات علمی اعم ازحقوق و مزایا، ارتقاء و بالندگی و مدیریت فرهنگی بحث و بررسی می کنند.

دکتر حق دوست تصریح کرد: در یکصدو سومین اجلاس روسای دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز پنل های افزایش درآمدها، کنترل هزینه و کنترل هزینه های بیمه ای برگزار می شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

نخستین محصول سلول های بنیادی در حوزه پوست در کشور رونمایی شد

آمار سرطان سال ۹۳، امروز اعلام شد، آمار ۹۵، نیمه دوم سال آینده!/ از هر ۱۰۰ هزار ایرانی، سالی ۱۵۴ نفر سرطان می گیرند

دومين كنگره ناباروری و سلامت مردان برگزار می شود

برای نخستین بار در خاورمیانه انجام شد: جراحی مغز برای درمان وسواس شدید توسط پزشکان ایرانی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها