- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

دبیر علمی کنگره اخلاق در علوم و فناوری خبر داد: ارائه ۷۸ مقاله شفاهی در کنگره

دبیر علمی کنگره اخلاق در علوم و فناوری با اعلام ارائه ۷۸ مقاله شفاهی در طول برگزاری کنگره، موضوع سمینارهای این کنگره را از جمله موضوعات مبتلابه جامعه و مهم دانست.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر تقی شامخی عصر دوشنبه در آیین افتتاحیه کنگره اخلاق در علوم و فناوری که در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد، با  تبریک فرارسیدن هفته وحدت ، ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود:  کنگره اخلاق در علوم و فناوری، برنامه‌ای است برای چهار روز که در چهار سالن برگزار می‌شود و سخنرانی‌های کنگره شامل ۹ سخنرانی جامع در سه روز دوم، سوم و چهارم کنگره و ۱۸ سخنرانی از استادان مدعو است.

به گفته استاد، دانشكده منابع طبيعي دانشگاه تهران، ۱۶ میزگرد در طول همایش برنامه‌ریزی شده و در برگزاری سمینارهای یک روزه، موضوعاتی انتخاب شده که مهم است و بدان مبتلا هستیم؛ همچنین سعی شده از استادان و پژوهشگرانی که در حوزه اخلاق کار کرده‌اند، در میزگردها و نشست‌ها بهره ببریم.

شامخی یادآور شد: ۷۸ مقاله در طی ۱۸ برنامه به صورت شفاهی و ۳۱۲ مقاله نیز به صورت پوستر در کنگره ارائه می‌شود.

وی گفت: بیش از یک سال و نیم است که مقدمات برگزاری کنگره فراهم شده است، اما به دلایل مختلف برگزاری آن به آذرماه جاری موکول شد.

شامخی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی کنگره متشکل از صاحبنظران حوزه‌های مختلف است و با تلاش فراوان برنامه این کنگره را پیش برده است.

انتهای پیام