- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات صورت می گیرد: اعطای جایزه به محصولات و شرکت های تحول‌آفرین در فناوری اطلاعات

در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با اعطای جوایز ویژه از شرکت ها و صاحبان ۱۵ محصول تحول آفرین در فناوری اطلاعات تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران، امیر شجاعان، رییس شورای راهبردی این همایش که به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات (ایرانداک) در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد در حال برگزاری است با ارائه گزارشی از برگزاری این همایش گفت: در پی فراخوان برگزاری همایش و دریافت و داوری مقالات ۱۶ مقاله برای ارائه شفاهی، ۲۲ مقاله برای ارائه در قالب پوستر و ۲۳ مقاله برای درج در خلاصه مقالات انتخاب شدند. که در پایان همایش از ارائه دهندگان دو مقاله برگزیده ذیل محورهای سه گانه همایش تقدیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: از میان ۹۸ محصول ‌فناورانه داوری شده در حوزه‌های بانکداری الکترونیک، گردشگری الکترونیک و دولت الکترونیک، ۱۵ محصول برگزیده شد که سه جایزه فناوری اطلاعات برتر (فاب) در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی به آنها اعطا می‌شود.

رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور به بخش ایده‌های این همایش اشاره کرد و گفت: در این بخش پس از ارزیابی، ۱۴ ایده انتخاب شدند و جایزه شرکت‌های اطلاعات تحول‌آفرین اولین بار در این همایش و با هدف آگاهی رسانی به مدیران عالی و حکمرانان ارائه می‌شود.

شجاعان تصریح کرد: در حوزه شرکت‌ها از پنج بعد منابع انسانی، نوآوری، زبدگی و فرایندی و بازار ارزیابی شدند و بر اساس سه دسته شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ دسته‌بندی شدند که ۱۳ شرکت شایسته تقدیر شدند و از شرکت برتر بازدید شده و از این تعداد یک شرکت به عنوان تحول‌آفرین انتخاب می‌شود.

انتهای پیام