شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

هشتمین کنفرانس بین المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت آغاز شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:31234
سه شنبه، ۳۰ آبان، ۱۳۹۶ | 11:05

هشتمین کنفرانس بین المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت آغاز شد

هشتمین کنفرانس بین المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت با حضور  جمعی از متخصصان و کارشناسان بین المللی در واحد علوم و تحقیقات گشایش یافت.
به گزارش دیده بان علم ایران هشتمین کنفرانس بین المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز فناوری های پایش آلودگی هوا و آب و سامانه های انرژی و مرکز IFEED آلمان و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و محققان بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی، تولید غذای سالم و کاهش گرسنگی جهانی، برگزار شد.
این کنفرانس که تاکنون در کشورهای آلمان، دانمارک، چین، کانادا، ژاپن و مالزی با حضور بیش از ۲۰ کشور اروپایی و آسیایی در ۷ دوره برگزار شده با محورهای کشاورزی سازگار با اقلیم، فناوری های نوین در کشاورزی پایدار، مدیریت یکپارچه منابع آب، مدیریت پسماند کشاورزی، امنیت غذایی، رویکردهای سبز در صنعت و کشاورزی و انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود.
جمعی از اساتید برجسته حوزه های کشاورزی پایدار همچون مرکز تحقیقات انرژی های تجدیدپذیر آلمان (IFEED) ، Nordic Folkecenter for Renewable Energy (دانمارک)، ICSA (آلمان)،SSARM (هند)، Hokkaido ژاپن و فائو حضور دارند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

تولید تجهیزات خورشیدی اندازه‌گیری و پایش کیفیت هوا در کشور

بررسی سه دهه عملکرد نظام سلامت ایران در مطالعه مهم محققان علوم پزشکی کشور: افزایش ۱۱۰ درصدی مرگهای مرتبط با آلودگی هوا در استان تهران/ موفقیت چشمگیر در کاهش بار بیماری های واگیر/ کنترل ناکافی بار بیماری های غیرواگیر

کاهش ساعات موظفی تدریس اعضای هیات علمی فناور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد، مهلت دفاع از پایان‌نامه ها را تمدید کرد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها