جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

مراسم تکریم «دکتر عبدالوهاب البرزی» در شیراز برگزار می‌شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:30272
سه شنبه، ۱۶ آبان، ۱۳۹۶ | 14:18

مراسم تکریم «دکتر عبدالوهاب البرزی» در شیراز برگزار می‌شود

مراسم تکریم دکتر عبدالوهاب البرزی برگزیده جایزۀ علامه طباطبایی به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران مراسم تکریم دکتر عبدالوهاب البرزی برگزیده جایزۀ علامه طباطبایی، پزشک و دانشمند برجستۀ کشور به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار می‌شود.

حبیب شریف، رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با اعلام این خبر، گفت: این بنیاد در چارچوب سند راهبردی کشور در امور نخبگان و به منظور ترویج فرهنگ تکریم از بزرگان و معرفی آنان به نسل جدید به عنوان الگوهای با ارزش، برگزاری مراسم‌ها تکریم و پاسداشت نخبگی را در اولویت برنامه‌های فرهنگی خود قرار داده است.

وی افزود: هدف از تکریم، توسعه و ترویج فرهنگ تکریم، شناسایی اثرگذاری نخبگان، شناسایی رموز موفقیت ایشان و زمینه‌سازی حضور هرچه بیشتر این افراد در جامعه به منظور اثرگذاری بیشتر و معرفی این مشاهیر و سرآمدان در سطوح ملی و بین‌المللی است.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس تصریح کرد: نخبه فردی است که هم ویژگی‌های ذاتی مثل هوش، استعداد و خلاقیت را داشته باشد و هم به کمک آموزش‌های مؤثر، تخصص و توانمندی‌های لازم را کسب کرده و تبدیل به فردی تأثیرگذار در چارچوب ارزش‌های اسلامی-ایرانی در جامعه خود و موفق به حل مسائل آن شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس در پایان با اشاره به خدمات ارزنده و کم‌بدیل استاد البرزی، یاد آور شد: ایجاد مرکز تحقیقات میکروب‌ شناسی‌ بالینی در شیراز با تولید بیش از۲۵۰ مقاله بین‌المللی، کسب عنوان پزشک نمونه اطفال کشوری در سال ۱۳۹۱ و پژوهشگر برتر استان فارس در سال ۱۳۹۴، چاپ و انتشار ۱۵۶ مقالۀ علمی و پژوهشی در نشریات معتبر، برگزیده‌شدن در جایزۀ علمی علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان، استاد، محقق و مؤلف نمونۀ دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در سومین جشنوارۀ سراسری رازی، تنها برخی از افتخارات این دانشمند برتر کشور است.

مراسم تکریم استاد عبدالوهاب البرزی به عنوان یکی از مفاخر پزشکی کشور، پنجشنبه دوم آذر ماه با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و کمیتۀ اجرایی یازدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی‌بالینی با حضور نخبگان، سرآمدان، مسئولان و جمعی از مستعدان‌برتر در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

ساخت سیستم‌ هوشمند راهنمای پارکینگ توسط محققان کشور

نخستین «دستگاه تشخیص عوامل عفونت و تعیین آنتی‌بیوتیک» در کشور راه‌اندازی شد

ساخت چراغ‌های روشنایی با سیستم صوتی وایرلس توسط محققان دانشگاهی

فارس، در اولویت مطالعه توسعه ظرفیت‌ ژئوپارک‌های ایران قرار گرفت

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها