چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Wednesday, 24 April , 2024

ملک زاده در بازدید از مرکز کوهورت علوم پزشکی تهران: مطالعات کوهورت باید با نگاه به نمونه های جهانی انجام شوند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:30147
دوشنبه، ۱۵ آبان، ۱۳۹۶ | 14:11

ملک زاده در بازدید از مرکز کوهورت علوم پزشکی تهران: مطالعات کوهورت باید با نگاه به نمونه های جهانی انجام شوند

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در بازدید از مرکز کوهورت سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران ، این مرکز را متعلق به‌تمامی خانواده دانشگاه دانست و اطلاع‌رسانی به‌تمامی مراکز تحت پوشش دانشگاه را ضروری خواند.
به گزارش دیده بان علم ایران دکتر ملک‌زاده در نشستی که قبل از بازدید در سالن کنفرانس این مرکز با حضور دکتر صحراییان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و اعضای کمیته راهبردی برگزار شد،  گفت: در ابتدا که این طرح عنوان شد فکر نمی‌کردم تا به این مرحله موفق عمل کند. چون این کوهورت با دیگر مطالعات گروهی تفاوت دارد و مراجعه‌کنندگان از بخش‌های خاصی هستند.
وی افزود: برای انجام بهتر مطالعات خود بهتر است به نمونه هایی که در این خصوص در دنیا انجام‌شده نگاه کرده، اطلاعات خود را به‌روز و تمامی بخش‌های دانشگاهی را از انجام این طرح مطلع کنید.
به گفته مجریان مطالعه کوهورت سلامت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران ، ایده پردازی، طراحی سؤالات، تشکیل کمیته راهبردی و تشکیل جلسات متعدد برای اجرای کوهورت از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده تا کنون بوده است.
فاز پایلوت این مرکز کوهورت از اول مهر ۹۶ راه‌اندازی شده که در مجموع تا امروز ۲۱۰ مراجعه‌کننده داشته و به‌صورت میانگین روزانه ۸ نفر در این مرکز پذیرش‌ شده‌اند.
دکتر منظم از مجریان مطالعه گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود ۲۵۰ نفر نیز در لیست انتظار هستند که با تماس همکاران این مرکز در روز و ساعتی معین به این مرکز مراجعه خواهند کرد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ شد

رتبه‌بندی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و دانشکده‌­های علوم پزشکی کشور اعلام شد

با همکاری محققان ایرانی محقق شد: درمان موثرتر و ایمنتر سرطان پستان با بهینه سازی نانوحامل های دارو

خروج ۲۰ میلیارد دلار از کشور با مهاجرت چهار هزار پزشک/ رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: ۱۰۰ هزار صندلی دانشگاهی برای جبهه مقاومت ظرفیت داریم

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها