- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

میزبانی «شریف» از متخصصان برای فتح پرچم «دفاع و نفوذ خلاقانه در فضای مجازی»

دانشگاه صنعتی شریف هشتمین دوره‌ی «رقابت‌های دفاع و نفوذ در فضای مجازی» را برگزار می کند.
به گزارش دیده بان علم ایران این مجموعه از رقابتهای دفاع و نفوذ در فضای مجازی که بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف  برگزار خواهد شد، هر سال با تلاش مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف و با اهدافی چون، فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی، دانش و مهارت در زمینه‌ی امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطح کاربران نهایی، متخصصین و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود.
این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای تیم‌ها و افراد فعال در حوزه‌ی امنیت فضای تبادل، جهت ارزیابی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود فراهم آورده است. همچنین گردهمایی متخصصین و مسئولین این حوزه در خلال اجرای این رقابت نیز با هدف پیوند و آشنایی این افراد با یکدیگر و تبادل دانش، تجربیات و مهارت‌های آن‌ها، هر ساله در آخرین روز از برگزاری رقابت‌ها برگزار خواهد شد.
هشتمین دوره‌ی «رقابت‌های دفاع و نفوذ در فضای مجازی» در چهار محور؛ طراحی پوستر و کاریکاتورهای ترویجی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، ارایه‌ی روش‌های خلاقانه در دفاع و نفوذ و رقابت فتح پرچم برگزار می شود.
خاطرنشان می شود هشتمین دوره‌ی رقابت فتح پرچم از ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ در یک مرحله و به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد. همچنین کارگاههای آموزشی این دوره طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود. نمایش پوستر و کاریکاتور نیز طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج ۱۸ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
انتهای پیام