پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

میزبانی «شریف» از متخصصان برای فتح پرچم «دفاع و نفوذ خلاقانه در فضای مجازی»

نسخه قابل پرینت
کد خبر:30011
یکشنبه، ۱۴ آبان، ۱۳۹۶ | 10:21

میزبانی «شریف» از متخصصان برای فتح پرچم «دفاع و نفوذ خلاقانه در فضای مجازی»

دانشگاه صنعتی شریف هشتمین دوره‌ی «رقابت‌های دفاع و نفوذ در فضای مجازی» را برگزار می کند.
به گزارش دیده بان علم ایران این مجموعه از رقابتهای دفاع و نفوذ در فضای مجازی که بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف  برگزار خواهد شد، هر سال با تلاش مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف و با اهدافی چون، فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی، دانش و مهارت در زمینه‌ی امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطح کاربران نهایی، متخصصین و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود.
این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای تیم‌ها و افراد فعال در حوزه‌ی امنیت فضای تبادل، جهت ارزیابی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود فراهم آورده است. همچنین گردهمایی متخصصین و مسئولین این حوزه در خلال اجرای این رقابت نیز با هدف پیوند و آشنایی این افراد با یکدیگر و تبادل دانش، تجربیات و مهارت‌های آن‌ها، هر ساله در آخرین روز از برگزاری رقابت‌ها برگزار خواهد شد.
هشتمین دوره‌ی «رقابت‌های دفاع و نفوذ در فضای مجازی» در چهار محور؛ طراحی پوستر و کاریکاتورهای ترویجی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، ارایه‌ی روش‌های خلاقانه در دفاع و نفوذ و رقابت فتح پرچم برگزار می شود.
خاطرنشان می شود هشتمین دوره‌ی رقابت فتح پرچم از ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ در یک مرحله و به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد. همچنین کارگاههای آموزشی این دوره طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود. نمایش پوستر و کاریکاتور نیز طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج ۱۸ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی»ایرانی رونمایی شد

کشاورزی هوشمندانه با پهپاد گرده‌افشان ایرانی

انتشار مقاله محققان دانشگاه صنعتی شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا

تلاش دانشگر ایرانی برای بررسی بافت‌های سرطانی با مدل‌سازی تومور مجازی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها