سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

تیم های برتر سومین دوره مسابقات کدکاپ شریف معرفی شدند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:29058
شنبه، ۲۹ مهر، ۱۳۹۶ | 14:27

تیم های برتر سومین دوره مسابقات کدکاپ شریف معرفی شدند

سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ شریف با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در چهار دسته دست‌گرمی، مقدماتی، انتخابی و نهایی و به صورت آزاد طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش دیده بان علم ایران، سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ با هدف افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان و کاربردی کردن این مهارت و دانش در صنعت فناوری اطلاعات کشور و با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۱۸۵۰ نفر به صورت برخط در سامانه Quera با هم به رقابت پرداختند و طی چندین مرحله و عبور از فیلترهای مختلف سرانجام حدود ۲۰۰ نفر به مرحله حضوری این مسابقات در دانشگاه صنعتی شریف راه پیدا کردند.

از این تعداد ۴۸ درصد شرکت کننده ها از تهران و ۵۲ درصد از سایر شهرها در این مسابقه حضور داشتند و ۱۸ درصد از شرکت کننده های این دوره از مسابقات را دانش آموزان تشکیل می دادند.

سومین دوره از مسابقات کدکاپ شریف عصر روز جمعه ۲۸ مهر ماه با حضور دکتر خوانساری، رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران و معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دکتر دوایی، معاون وزیر ارتباطات، دکتر موحدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، دکتر طالبی، رییس مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و دکتر ربیعی، دبیر کل مسابقات و با معرفی تیم های برتر و با اهدای۷۰ ربع سکه بهار آزادی به برندگان به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است، تیم Fireworks unlimited با حضور محمد صانعیان و آرش محمودیان بیدگلی مقام اول و تیم ۴۸۱۵۱۶۲۳۴۲ با حضور شایان چشم جهان و محمد نعمت اللهی نیز مقام دوم و تیم به یاد داش رانتایم با حضور علی شفیعی و مهرداد صابری به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

گفتنی است، محمد صانعیان و محمد نعمت اللهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

جایزه مخترع برتر جهان اسلام به دانشیار دانشگاه صنعتی شریف رسید

تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

پایش و عیب‌یابی بلبرینگ ادوات مکانیکی با نرم‌افزار ابداعی محققان ایرانی

رئیس دانشگاه صنعتی شریف برکنار شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها