سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

دکتر جلیلی: روش تجاری سازی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی می تواند الگوی مراکز تحقیقاتی باشد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:29000
پنج شنبه، ۲۷ مهر، ۱۳۹۶ | 12:31

دکتر جلیلی: روش تجاری سازی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی می تواند الگوی مراکز تحقیقاتی باشد

دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی صبح امروز از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران، در ابتدای این بازدید،
دکتر حسینی سالکده، معاون پژوهشی پژوهشگاه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیتها و دستاوردهای پژوهشگاه گفت: امروز اگر بناست یافته پژوهشی در پایان کار در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد باید از روز اول در کنار پژوهش باشد. این طور نمی شود که محصول را تولید کنیم و سپس دنبال مشتری بگردیم.
دکتر نیراعظم خوش خلق سیما رییس پژوهشگاه هم ضمن تاکید بر این امر گفت: آرزو و هدف من و تک تک همکاران در پژوهشگاه این است که نتیجه کار پژوهشگاه بتواند در تولید ناخالص ملی تجلی پیدا کند و سهمی داشته باشد.
دکتر جلیلی با تاکید بر این که تجاری سازی یافته های پژوهشی از مشکلات اساسی تمام واحدهای پژوهشی کشور است روش تجاری سازی پژوهشگاه می تواند الگوی سایر واحدهای پژوهشی باشد.

در ادامه دولت جلیلی و همراهان از بخش های مختلف تحقیقاتی پژوهشگاه بازدید و از نزدیک با روند فعالیتهای تحقیقاتی در قطب پژوهشهای زیست فناوری کشاورزی کشور آشنا شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

نخستین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی در دولت سیزدهم برگزار شد

امکان ردیابی تراریختگی مواد اولیه و خوراک آبزیان در کشور فراهم شد

دانشمندی که علم را «از مردم، با مردم و برای مردم» زندگی‌ کرد/در مراسم سالگرد درگذشت استاد عنوان شد: قره‌یاضی،سکوت نخبگان را خطرناکتر از مهاجرت نخبگان می‌دید

تولید افزودنی باکتریایی سیلاژ علوفه ای در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها