پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

اعلام جزییات اعطای کمک هزینه شرکت در کنگره های بین المللی به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیار پزشکی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:28813
دوشنبه، ۲۴ مهر، ۱۳۹۶ | 11:06

اعلام جزییات اعطای کمک هزینه شرکت در کنگره های بین المللی به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیار پزشکی

پنجمین فراخوان اعطای کمک هزینه سفر دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله در کنگره‌های بین المللی مورد تایید ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی منتشر شد.

به گزارش دیده بان علم ایران ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی و  دستیار پزشکی(رزیدنتی) رشته های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین المللی علوم و فناوریهای شناختی که مورد تایید باشد، اعطا می‌کند.

در این راستا دانشجویان فعال در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوری های شناختی که در یکی از دانشگاه ها و موسسات داخلی کشور مشغول تحصیل هستند و حداقل یک پژوهش اصیل در جایگاه مولف اول، در حوزه‌های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری های شناختی داشته باشند، می‌توانند برای ارائه مقاله در کنگره های منتخب ستاد اقدام کنند. روان شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، مدیریت شناختی و اقتصاد شناختی برخی از رشته های مد نظر ستاد است علاقمندان برای آشنایی با اولویت های ستاد در این خصوص می توانند به سایت ستاد مراجعه کنند.

همچنین دانشجویان متقاضی پس از ثبت نام در سایت ستاد طبق فراخوان اعلام شده ( از اول آبان ماه) با ارائه خلاصه مقاله خود می توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند. اسامی افراد پذیرفته شده، حداکثر دو ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (آخرین مهلت اول آذر ماه) و بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی علوم شناختی

تعویق برگزاری سه آزمون تحصیلات تکمیلی در پی سیل

ارائه آخرین یافته‌های نقشه‌برداری مغز در کنگره بین‌المللی علوم اعصاب

ساخت “سیستم پایش میزان اکسیژن مغز در عمل‌های جراحی قلب باز “

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها