شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

فراخوان شرکت در بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی منتشر شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:28631
یکشنبه، ۲۳ مهر، ۱۳۹۶ | 09:48

فراخوان شرکت در بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی منتشر شد

بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی دی ماه  ۹۶ برگزار می‌ شود.

به گزارش دیده بان علم ایران بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی به منظور تجلیل و تکریم از محققان برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور و معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی دی ماه ۱۳۹۶ در دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوق برگزار می‌ شود.

افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه سلامت) شامل محققان ایرانی مقیم داخل و خارج از کشور دارای اچ ایندکس حداقل ۱۰ بر اساس پایگاه اسکوپوس، محققان جوان و دانشجو، صاحبان ابداعات و اختراعات و صاحبان پژوهش های برتر است که آثار آنها در یکی از کمیته‌های علوم پایه پزشکی ، علوم بالینی و سلامت و ابداعات، اختراعات و فناوری مورد بررسی قرار می گیرند.

نهادهای حقوقی نیز شامل دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور، مراکز تحقیقاتی مصوب علوم‌ پزشکی کشور، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی کشور، مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی کشور، سازمان‌های غیردولتی، شرکت‌ها، مؤسسات، انجمن‌های خیریه و انجمن‌های علمی حامی پژوهش‌های علوم‌پزشکی هستند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند. ثبت نام  از ۲۲ مهر ماه جاری آغاز شده و مهلت ارسال مدارک تا ۲۲ آبان ماه سال جاری است.

متقاضیان همچنین می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق تلفن۸۱۴۵۵۴۱۷  ، پست الکترونیکی    razihbi@gmail.com و آدرس الکترونیکی razi.research.ac.ir و  razi.hbi.ir دریافت کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

مهلت ثبت نام در بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تمدید شد

انتصاب دکتر ملک زاده به عنوان رئیس هیأت اجرایی بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها