- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

سیزدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران برگزار می شود

سیزدهمين سمينار سالانه الكتروشيمي ایران با مشارکت انجمن الكتروشيمي ايران و پژوهشگاه مواد و انرژی در تاریخ ۱ و ۲ آذر ماه ۱۳۹۶ در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار مي شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، اساتيد دانشگاه ها، محققين و پژوهشگران، دانشجويان دكتري و كارشناسي ارشد رشته هاي شيمي، مهندسي شيمي، مواد، برق و الکترونیک، صنعتگران و ساير علاقه مندان به زمينه هاي مختلف الكتروشيمي براي شركت در اين سمينار علمي می توانند در این سمینار علمی شرکت کنند.

آخرین مهلت ارسال مقالات، اول آبان ماه ۱۳۹۶ اعلام شده که علاقمندان می توانند با مراجعه به سايت دبير خانه سمينار به نشانی www.iranecs.ir مقالات خود را ارائه کنند.

گردهمايي بزرگ اساتيد، پژوهشگران، صنعتگران، دانشجويان تحصيلات تكميلي و ساير علاقه مندان در زمينه هاي مختلف الكتروشيمي در سطح كشور، ايجاد هم افزايي فعاليت هاي پژوهشي كشور در راستاي بومي سازي و ارتقاي الكتروشيمي در كشور، ترويج تحقيقات بنيادي، كاربردي و توسعه اي در زمينه هاي مختلف الكتروشيمي، بهره گيري از دانش فني، تبادل اطلاعات و تجارب بين متخصصان، پژوهشگران و صنعتگران عرصه الكتروشيمي، گسترش ارتباط مراكز دانشگاهي و پژوهشي با صنايع مرتبط از جمله اهداف این سمینار می باشد.

سیزدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران از سمینارهای مورد تائید ستاد توسعه فناوری نانو برای دریافت حمایت تشویقی پایان نامه های مرتبط با فناوری نانو در سال ۱۳۹۶ اعلام شده است. همچنین مقالات برگزیده این سمینار در سه مجله انگلیسی زبان علمی – پژوهشی چاپ خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت این سمینار http://conf.isc.gov.ir/13thecsi مراجعه نمایند.