شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

فهرست جدید دانشمندان یک درصد برتر علوم پزشکی ایران اعلام شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:2089
سه شنبه، ۱ تیر، ۱۳۹۵ | 13:07

فهرست جدید دانشمندان یک درصد برتر علوم پزشکی ایران اعلام شد

تعداد دانشمندان علوم پزشکی ایران که در فهرست دانشمندان یک درصد برتر جای دارند، به ۳۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، فهرست دانشمندان یک درصد برتر پُراستناد دنیا براساس نظام رتبه‌بندی ESI -‌ Essential Science Indicators در ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شده است.

بر اساس نتایج اخیر این نظام رتبه‌بندی معتبر بین‌المللی، تعداد دانشمندان برتر علوم پزشکی کشور که در فهرست یک درصد دانشمندان پُراستناد دنیا قرار گرفته‌اند به ۳۳ نفر افزایش یافته است.

در این بین، ۱۹ نفر از دانشمندان یک درصد برتر علوم پزشکی کشور از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۴ نفر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ۳ نفر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستند.

دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و شیراز هر کدام دو نفر و دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، مشهد و زنجان هر کدام یک نفر در این فهرست دارند.

دکتر شاهین آخوندزاده از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علیرضا استقامتی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر پروین میرمیران از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر مازیار مرادی لاکه از دانشگاه علوم پزشکی ایران برای اولین بار به جمع دانشمندان یک درصد برتر پراستناد پیوستند.

۲۱۱۴۱۴۲

۲۱۱۴۱۴۳

۲۱۱۴۱۴۳

۲۱۱۴۱۴۵

انتهای پیام

مطالب مرتبط

موفقیت دانشمندان پزشکی ایران در کنترل هپاتیت C با تولید داروی ترکیبی/اجرای برنامه‌ای با ۱۰ دستاورد بزرگ/کاهش ده‌ها میلیون‌ تومانی هزینه درمان

سالانه چند ایرانی در اثر مسواک نزدن می‌میرند؟!/نتایج بسیار هشداردهنده مطالعه دانشمندان ایران

فرهادی: سهم ایران در تولید علم جهان طی ۱۶ سال گذشته ۱۸ برابر شده است

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها