پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

تولید کرم گیاهی برطرف‌کننده خطوط شکم توسط پژوهشگران ایرانی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:20669
شنبه، ۲۰ خرداد، ۱۳۹۶ | 12:04

تولید کرم گیاهی برطرف‌کننده خطوط شکم توسط پژوهشگران ایرانی

یک شرکت داخلی ، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی توانست با مهندسی معکوس چهار محصول گیاهی را برای اولین بار در ایران تولید کند.

به گزارش دیده بان علم ایران دکتر علی مازوجی مدیرعامل این شرکت و عضو هیات علمی و دانشیار گروه زیست‌شناسی واحد رودهن، گفت: این شرکت که در حوزه گیاهان دارویی فعالیت می‌کند با هدف تولید داروهای گیاهی بومی و خودرو در ایران راه‌اندازی شد و تاکنون موفق به تولید چهار محصول شده است .

عضو هیات علمی و دانشیار گروه زیست‌شناسی واحد رودهن، با بیان اینکه تولید گیاهان دارویی که تاکنون مشابه آن در داخل ایران وجود ندارد از روش های کار این شرکت است، گفت: ما در این شرکت از گیاهان بومی و خودرو داخل ایران به صورت مهندسی معکوس داروهای گیاهی را تولید می‌کنیم.

وی افزود: تا کنون چهار محصول پماد کاهش طول درمان زخم، مکمل دارویی ۱۰۰ درصد گیاهی، دم‌نوش گیاهی با هدف افزایش حافظه و یادگیری و کرم برطرف کننده خطوط شکم از سوی این شرکت تولید شده است.

مدیر عامل این شرکت در خصوص محصولات تولید شده گفت: پماد کاهش طول درمان زخم یکی از محصولات تولیدی این شرکت است که مدت بهبود زخم‌ها را به یک‌سوم کاهش می‌دهد همچنین دم‌نوش گیاهی با هدف افزایش حافظه و یادگیری، محصول دیگر این شرکت است که به تقویت حافظه، برطرف کردن فراموشی و آلزایمر کمک می‌کند.

مازوجی افزود: همچنین کرم برطرف کننده خطوط شکم قادر است خطوط ناشی از چاقی و لاغری و بارداری را برطرف کند.

وی یکی از فعالیت‌های این شرکت را مهندسی معکوس داروهای گیاهی خارجی عنوان کرد و گفت: این شرکت، داروهای خارجی را با استفاده از گیاهان تولید شده مورد بررسی و تجزیه قرار می‌دهد و پس از تحلیل این گیاهان، نمونه آن دارو را با استفاده از نوع بومی آن گیاه در ایران تولید می کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

کاهش ساعات موظفی تدریس اعضای هیات علمی فناور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد، مهلت دفاع از پایان‌نامه ها را تمدید کرد

پذیره‌نویسی “فراصندوق سرمایه‌گذاری” آغاز شد

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد به آذرماه موکول شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

  1. مهسا گفت:

    با سلام و آرزوی موفقیت برای این شرکت
    لطفا در مورد نحوه تهیه کرم برطرف کننده خطوط شکم اطلاع رسانی فرمایید.
    اگر خرید اینترنتی برای این محصول مقدور باشد بسیار مطلوب خواهد بود.
    با تشکر

سرخط خبرها