جمعه، ۷ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Friday, 26 April , 2024

آغاز ثبت‌نام در کارگاه منطقه‌ای اینترنت اشیا

نسخه قابل پرینت
کد خبر:20173
چهارشنبه، ۱۰ خرداد، ۱۳۹۶ | 10:31

آغاز ثبت‌نام در کارگاه منطقه‌ای اینترنت اشیا

ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در کارگاه منطقه ای اینترنت اشیا (IOT) که با مشارکت اتحادیه جهانی مخابرات، برگزار می شود آغاز شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران کارگاه منطقه‌ای اینترنت اشیا در تیرماه سال جاری، در دانشکده پست و مخابرات برگزار می‌شود که به این منظور، ثبت‌نام این کارگاه برای علاقه‌مندان،‌ آغاز شد.

 مذاکرات مربوط به برگزاری این کارگاه از سال پیش آغاز شد و با رایزنی‌های صورت گرفته مورد تآیید و تصویب کمیته تلفیق برنامه‌های ITU در آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت و علی رغم رقابت فشرده در این زمینه، برگزاری این کارگاه آموزشی، ویژه کارشناسان و مدیران حوزه ICT آسیا و اقیانوسیه، به ایران واگذار شد.

این کارگاه با حضور اساتیدی از ITU و رییس گروه مطالعاتی اینترنت اشیا، شهرهای هوشمند ITU و مدرسین داخلی برگزار می شود.

همچنین کمیته راهبردی به منظور استفاده بهینه از این کارگاه و لحاظ کردن دیدگاه های بخش صنعت، رگولاتوری و دانشگاه ها تشکیل و با در نظر گرفتن نقطه نظرات بخش های مختلف، به اصلاح و تغییر عناوین پیشنهاد شده از سوی ،ITU اقدام کرد.

دانشکده پست و مخابرات با توجه به تجربه ۱۲ ساله در برگزاری کارگاه های منطقه ای، رویکرد خود را در برگزاری دوره ها و کارگاه‌های مشترک با اتحادیه جهانی مخابرات، بر مبنای کیفیت، قرار داده است.

بر اساس اعلام دانشکده پست و مخابرات، برای گروه‌های هدف و علاقه مندان، سهمیه در نظر گرفته شده و به اطلاع ذی‌نفعان رسیده است.

این کارگاه با همکاری ITU و با حضور مدرسین و شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی، از ۱۷ تیر ماه، به مدت چهار روز، در هتل اسپیناس تهران برگزار می شود

انتهای پیام

مطالب مرتبط

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سرعت “تهران هوشمند” باید افزایش یابد

«استفاده مثبت از هوش مصنوعی برای همه»، شعار روز جهانی ارتباطات ۲۰۱۸

مرکز توسعه مدیریت اطلاعات بلایای طبیعی آسیا و اقیانوسیه در تهران افتتاح شد

تولید و بومی سازی پلتفرم آنالیز و مدیریت اینترنت اشیا از سوی پژوهشگران کشور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها