چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Wednesday, 24 April , 2024

اعطای «جایزه مارقوسیان» سرامیک ایران به پژوهشگر جوان برگزیده

نسخه قابل پرینت
کد خبر:19384
یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت، ۱۳۹۶ | 11:16

اعطای «جایزه مارقوسیان» سرامیک ایران به پژوهشگر جوان برگزیده

همزمان با برگزاری یازدهمین کنگره دوسالانه و دومین همایش بین‌‌المللی سرامیک ایران از بزرگان سرامیک ایران تجلیل و «جایزه دکتر مارقوسیان» به دکتر محمد حسن بارونیان، دانش‌آموخته دکتری پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان پژوهشگر جوان برگزیده،‌ اعطا شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، «جایزه دکتر مارقوسیان» هر دو سال یکبار همزمان با برگزاری کنگره دوسالانه سرامیک ایران از سوی انجمن سرامیک به یک پژوهشگر جوان برگزیده در حوزه سرامیک اعطا می‌شود.
پژوهشگران جوان در این حوزه با ارسال مدارک و مستندات تحصیلی و علمی خود به همراه توصیه نامه از اساتید، مورد بررسی هیات داوری قرار می گیرند. هیات داوری با در نظر گرفتن مدارک و رتبه تحصیلی، اعتبار مقالات و ضریب تاثیر و دیگر مدارک، فردی که بالاترین امتیاز را دریافت کند برای این جایزه معرفی می‌کنند.
یازدهمین کنگره دوسالانه و دومین همایش بین­ المللی سرامیک ایران بزرگترین رویداد در حوزه سرامیک کشور است که با سابقه­ ای بیش از بیست سال، هر دو سال یک­ بار با حضور استادان، پژوهشگران، صنعتگران، متخصصین و دانشجویان از ایران و دیگر کشورها با حضور تعدادی از سخنرانان شاخص بین المللی انجام می­ شود. در این همایش، نمایشگاه جانبی نیز برای ارائه محصولات و تجهیزات شرکت­ های داخلی و خارجی دایر و برای اولین بار سمپوزیوم تکنولوژی های نوین ایران و آلمان با همکاری مجموعه cfi آلمان در این کنگره برگزار شد

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها