جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

برگزاری ششمین «جشنواره حرکت» دانشگاه علم و صنعت ایران

نسخه قابل پرینت
کد خبر:18540
یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت، ۱۳۹۶ | 13:06

برگزاری ششمین «جشنواره حرکت» دانشگاه علم و صنعت ایران

ششمین جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران، روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه جاری به منظور ارایه دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران جشنواره ملی حرکت ویژه انجمنهای علمی دانشجویی ، با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمنهای علمی دانشجویی، همه ساله توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی برگزار میشود که برای انتخاب برترین انجمن‌های علمی در حوزه ‌های گوناگون، هر ساله این جشنواره ابتدا در مرحله دانشگاهی برگزار می‌شود و در نهایت انجمن‌های برتر، جواز حضور در جشنواره ملی حرکت را دریافت خواهند کرد.

شناسایی انجمن های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمنها؛ انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق؛ ایجاد تحرک توام با جهت دهی فعالیتهای انجمن های علمی دانشجویی؛ ایجاد زمینه به منظور هم افزایی انجمن های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق و ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرف و مشاغل، سازمانهای دولتی و غیردولتی با ظرفیتها و توانمندیهای انجمن های علمی دانشجویی، اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گفته مهندس سعادتجو، دبیر کل انجمن های علمی دانشگاه  علم و صنعت، ششمین جشنواره حرکت دانشگاه با شرکت ۱۵ انجمن علمی در حوزه‌های داوری و رقابتیِ ۲۳ گانه‌ و متفاوت با جشنواره های حرکت قبلی این دانشگاه، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶  برگزار خواهد شد. همچنین از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری به نام “هفته حرکت دانشگاه” نامگذاری شده است.

وی گفت: بخش رقابتی شامل پنج بخش کلی: «انجمن علمی فعال»، «انجمن علمی توانمند»، «انجمن علمی خلاق»، «فعالان موفق انجمن های علمی» و «انجمن علمی برگزیده پانزدهمین دوره انجمن‌های علمی» است که هر کدام دارای حوزه‌های گوناگون و در مجموع، ۲۳ حوزه رقابتی هستند.

در بخش نمایشگاهی این جشنواره، از نخستین چارت فرادرسی و فوق برنامه ی دانشکده های دانشگاه علم و صنعت؛ به عنوان دستاوردهای کلان پانزدهمین دوره انجمنهای علمی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

شرایط پذیرش بدون آزمون المپیادی ها هم سخت تر شد/مدال آوران ملی تنها در رشته مرتبط و به یک دانشگاه معرفی می شوند!

رئیس سازمان فضایی : ایران رتبه اول تولید علم فضا در منطقه را دارد

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم : اقتصاد دانش‌بنیان موتور محرک توسعه اقتصادی است

احمدی در ریاست دانشگاه تربیت مدرس ابقا شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها