پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

معرفی استاد پیشکسوت آموزش مهندسی برق ایران

نسخه قابل پرینت
کد خبر:17942
دوشنبه، ۴ اردیبهشت، ۱۳۹۶ | 17:50

معرفی استاد پیشکسوت آموزش مهندسی برق ایران

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، عنوان استاد پیشکسوت مهندسی برق در زمینه آموزش را از سوی شاخه ایرانی موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE)  اخذ کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر حسین سیفی، عضو هیأت علمی گروه قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و مدیر مرکز ملی مطالعات و برنامه ریزی شبکه های قدرت از سوی شاخه ایرانی موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) به عنوان استاد پیشکسوت مهندسی برق در زمینه آموزش انتخاب شد.
مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک فعالیت خود را از سال ۱۹۶۳ به منظور کمک به پیشبرد فناوری در حوزه‌های وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر در آمریکا آغاز کرد و شاخه ایرانی آن موسسه در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد. در حال حاضر ۳۶ شاخه دانشجویی بخش ایران موسسه بین المللی IEEE در دانشگاه های معتبر کشور فعال است.

دکتر حسین سیفی دارای مدرک دکتری مهندسی برق- قدرت از دانشگاه منچستر يومیست انگلستان و استاد نمونه کشوری و پژوهشگر برتر سال می باشد. وی تاکنون هفت جلد کتاب، ۴۶ عنوان مقاله در نشریات داخلی و ۴۹ عنوان مقاله در نشریات معتبر خارجی به چاپ رسانده و بیش از ۶۰ مقاله در کنفرانس ها و مجامع علمی داخلی و بین المللی ارائه کرده است. دکتر سیفی همچنین دارای مسئولیت های اجرایی در شرکت توانیر، وزارت نیرو، کمیته برنامه ریزی برق کشور و … بوده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

ساخت سامانه‌ خورشیدی هوای گرم برای جلوگیری از سرمازدگی درختان

تشخیص زودهنگام سرطان پستان با بیوسنسور الکتروشیمیایی محققان ایرانی

شناسایی محل آلودگی در شبکه آبرسانی شهری با استفاده از سنسورهای متحرک

گزارش مشاهده تصادفی عارضه بسیار نادر «جنین سنگی» در زن ۵۲ ساله ایرانی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها