پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

اعطای فلوشیپ تحقیقاتی اکولوژی دریایی در آلمان

نسخه قابل پرینت
کد خبر:17810
شنبه، ۲ اردیبهشت، ۱۳۹۶ | 14:30

اعطای فلوشیپ تحقیقاتی اکولوژی دریایی در آلمان

فلوشيپ تحقیقاتی سه ماهه مركز علوم و فناوري كشورهاي در حال توسعه و غیر متعهد  (NAM S&T Centre) در زمینه اکولوژی دریایی مناطق ساحلی و گرمسیری اعطا مي‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران مركز علوم و فناوري كشورهاي در حال توسعه و غیر متعهد (NAM S&T Centre) فلوشیپ تحقیقاتی با موضوع : Joint NAM S&T Centre – ZMT Bremen (Germany) Fellowship in Tropical Coastal Marine Research برگزار مي‌كند

هدف از اعطای این فلوشیپ تحقیقاتی سه ماهه، ارتقای مهارت­های پژوهشی دانشمندان و محققان کشورهای در حال توسعه در زمینه‌های اکولوژی، زمین‌شناسی بیوشیمی، اکولوژی نظری و مدل‌سازی، علوم اجتماعی و سیستم‌های دریایی مناطق ساحلی و گرمسیری از طریق همکاری با دانشمندان و محققان برتر مؤسسه ZMT آلمان است.

مرکز ZMT آلمان واقع در شهر برمن میزبانی آن را در سال ۲۰۱۷ بر عهده دارد و هر ماه مبلغ ۱۲۵۰ یورو به متقاضیان برای کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌كند.

سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران محور ملی رسمی (Focal Point) در مرکز علم و فناوری کشورهای در حال توسعه و غیرمتعهد (NAM S&T Centre) در جمهوری اسلامی ایران ، برای اعطای این فلوشیپ تحقیقاتی نقش هماهنگ‌کننده و محور ارتباطی را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

وزیر علوم وعده داد: تاسیس پارک‌ علم و فناوری بین‌المللی هزار هکتاری در استان تهران

تولید پارچه‌هایی با قابلیت جذب آلاینده‌های آب و تولید سوخت گازی خورشیدی

با همکاری فیزیکدان ایرانی ارائه شد: روشی جدید برای جداسازی ایزوتوپ‌ها بدون نیاز به رآکتور

ساخت دستگاه بوجاری بستر شناورساز در کشور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها