پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

اعزام نفر اول مسابقه ملی دانش مغز به رقابت جهانی واشنگتن

نسخه قابل پرینت
کد خبر:17771
شنبه، ۲ اردیبهشت، ۱۳۹۶ | 13:39

اعزام نفر اول مسابقه ملی دانش مغز به رقابت جهانی واشنگتن

مرحله دوم مسابقه ملی دانش مغز به همت انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت کمیته دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش دیده بان علم ایران در این مسابقه، ۳۱ دانش آموز برگزیده مرحله اول مسابقه، در دو مرحله تئوری و شفاهی به رقابت پرداختند و نفرات اول تا سوم مشخص شدند که از این نفرات به هنگام برگزاری همایش علوم شناختی تقدیر خواهد شد و نفر اول این مسابقه تابستان امسال، برای رقابت در مسابقه جهانی Brain Bee به واشنگتن اعزام خواهد شد.


مسابقه دانش‌آموزی دانش مغز (Brain Bee)با هدف علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به یادگیری علوم مغز و کارکردهای آن، پرورش استعدادهای جوان، ‌استفاده از ایده ‌های نو و هدایت نسل پویای امروز به تحصیل در حوزه علوم اعصاب، هر ساله در سطح دنیا برگزار می‌شود.


این مسابقات در بیش از ۱۵۰ نقطه و ۳۰ کشور دنیا برگزار می شود و برگزیدگان مسابقات هر کشور، هر سال در یک نقطه از دنیا گرد هم آمده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به این ترتیب بیش از سی هزار دانش‌ آموز از سراسر دنیا هر سال به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و اخبار این مسابقات در سرتاسر دنیا به طور گسترده پخش می شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

اهدای عضو پس از مرگ کامل برای نخستین بار در خاورمیانه/دستاورد امیدبخش جراحان ایرانی برای بیماران در انتظار پیوند

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شد: راهکاری جدید برای جداسازی آنتی بیوتیک «آموکسی سیلین» از آب

/اختصاصی/یافته‌های پیمایش ملی کووید۱۹نشان داد:ایرانیان کمتر از متوسط دنیا خطر کرونا را درک کرده‌اند/پیام‌های متناقض و ادعای زودهنگام مسوولان درخصوص کنترل کرونا به شدت بر رفتارهای پیشگیرانه مردم تاثیر منفی گذاشت

انتخاب گزارش ویدیویی جراح ایرانی به عنوان مقاله برتر ژورنال فدراسیون بین المللی جراحی چاقی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها