پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

شبکه مدیریت نوآوری ایران راه‌اندازی شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:16206
دوشنبه، ۱۶ اسفند، ۱۳۹۵ | 18:08

شبکه مدیریت نوآوری ایران راه‌اندازی شد

شبکه مدیریت نوآوری ایران طی مراسمی در صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، ماموریت شبکه مدیریت نوآوری ایران، توسعه اکوسیستم نوآوری در بخش خصوصی ایران در راستای اقتصاد دانش‌بنیان تعریف شده است. فعالیت‌های این شبکه علاوه بر تلاش در جهت تسهیل‌گری برای ایجاد و بهره‌مندی بخش خصوصی از مشوق‌ها و حمایت‌های لازم در راستای شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان در دو حوزه توسعه زیرساخت‌ها و پلت‌فرم‌های مشترک میان دولت و بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین فعالیت‌های ترویجی و آگاهی‌سازی تعریف شده است.

برای این منظور تیمی از خبرگان و متخصصان مدیریت فناوری و نوآوری با همکاری معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، انجمن مدیریت فناوری ایران، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مرکز پژوهشی مدیریت راهبردی و فناوری آینده‌اندیشان تشکیل شده و اقدام به تعریف اهداف و فعالیت‌های این شبکه کرده‌اند.

تدوین استانداردهای ملی مدیریت نوآوری با همکاری سازمان ملی استاندارد، رتبه‌بندی سازمان‌های نوآور و رتبه‌بندی تجارب برتر تجاری‌سازی دانش‌بنیان با همکاری مرکز رتبه‌بندی اتاق بازرگانی و صندوق نوآوری و شکوفایی، اعطای برند نوآور به محصولات ساخت ایران و مشارکت در توسعه صندوق‌های خطرپذیر و صدور گواهی‌نامه‌های استاندارد نوآوری از عمده‌ترین فعالیت‌های این شبکه است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

اعطای تسهیلات رشد تولید دانش‌بنیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان/ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها

حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکتهای دارای رشد دو برابری در تولید محصولات دانش بنیان

دانش‌بنیان‌ها به کمک رسانه‌ها می‌آیند/نمایش دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی در آستانه روز خبرنگار

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها