پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

تدوین اولویت‌های پژوهشی امسال تا پایان تیرماه!

نسخه قابل پرینت
کد خبر:1369
پنج شنبه، ۲۰ خرداد، ۱۳۹۵ | 10:07

تدوین اولویت‌های پژوهشی امسال تا پایان تیرماه!

با گذشت نزدیک به چهار ماه از سال ۹۵ دبیر شورای عالی عتف اعلام کرد: اولویتهای پژوهشی سال۹۵ تا پایان خرداد یا نهایتا تیرماه تدوین خواهد شد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر وحید احمدی در خصوص تدوین اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۵ گفت: ضروری است که اولویت های پژوهشی، به صورت سالانه مورد بررسی قرار گیرند و در نهایت در شورای عالی عتف به تدوین برسند.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع در جلسه شورای عالی عتف مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر اولویت های پژوهشی امسال در کمیسیون های مختلف اعم از کمیسیون علوم انسانی، علوم پایه، فنی و… در حال بررسی هستند.

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه هم اکنون اولویتهای پژوهشی دسته بندی شده ولی هنوز نهایی نشده است، تاکید داشت: کار کارشناسی تعیین اولویت‌ها از سوی کمیسیون ها آغاز شده؛ ولی کمیسیون‌های تخصصی این شورا نیز به طور مستمر نسبت به تعیین اولویت‌ها و بازنگری‌های آن فعال هستند.

دبیر شورای عالی عتف با اشاره به تدوین نهایی این اولویت ها به خبرگزاری مهر گفت: در جلسه بعدی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) که در پایان خرداد ماه است یا نهایتا پایان تیرماه، اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۵ تعیین خواهند شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

رحیمی خبر داد: پیگیری تشکیل «صندوق حمایت از توسعه علمی کشور»

معاون پژوهشی وزیر علوم، عضو شورای عالی استاندارد شد

برومند، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم شد/ احمدی، رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور شد

درخواست افزایش دو برابری بودجه وزارت علوم به بهانه فعالیت‌های علمی و پژوهشی !

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها