پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور معرفی و تقدیر شدند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:12399
سه شنبه، ۲۳ آذر، ۱۳۹۵ | 12:26

پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور معرفی و تقدیر شدند

هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده با حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار و از پژوهشگران برگزیده دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی و نیز فناوران برتر تقدیر شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران  عباسعلی خدادادی از دانشگاه تهران، سیدمحمدعلی رضوی از دانشگاه فردوسی مشهد، عبدالله سلیمی از دانشگاه کردستان، محمد جلال عباسی شوازی از دانشگاه تهران، پرویز اولیا از دانشگاه شاهد، مسعود رضایی از دانشگاه تربیت مدرس، غلامحسین مظلومی از دانشگاه بوعلی سینای همدان، محمدرضا محمدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضا مرادی از دانشگاه خوارزمی، احمد ارزانی از دانشگاه صنعتی اصفهان، امیر نیاسری از دانشگاه تهران، رامین صادقی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیاز محمد محمودی از موسسه علوم و فناوری رنگ و پوشش به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاهها و مراکز پژوهشی کشور معرفی شدند.

رضا مصیبی بهبهانی از وزارت نفت، محمدرضا دهشیری از وزارت امورخارجه و فریبرز عباسی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان سه پژوهشگر برتر دستگاه‌هایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ابوالفضل میرحسینی از پارک علم و فناوری استان یزد، مصطفی ملک جعفریان از پارک علم و فناوری خراسان رضوی، علیرضا منفرد از دانشگاه یاسوج، مسعود ریاضی از پارک علم و فناوری فارس، هیوا خالدی از شرکت ملی گاز ایران نیز پنج فناور برتر هفدهمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور بودند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

وزیر علوم وعده داد: تاسیس پارک‌ علم و فناوری بین‌المللی هزار هکتاری در استان تهران

یکسان سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت

ثبوتی در نامه به وزیر علوم: نابسامانی معیشت معلمان و گسترش بی کیفیت آموزش عالی از علل بی‌علاقگی جوانان به فیزیک و ریاضی است

وزیر علوم: حمایت از صندوق های پژوهش و فناوری نقطه عطفی در پشتیبانی از ایده های فناورانه است

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها