سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

آغاز به کار رقابت ملی مهارت‌سنجی در دانشگاه شریف

نسخه قابل پرینت
کد خبر:11959
چهارشنبه، ۱۷ آذر، ۱۳۹۵ | 15:21

آغاز به کار رقابت ملی مهارت‌سنجی در دانشگاه شریف

سومین دوره مسابقات مهارت سنجی فن‌آورد با هدف تسهیل ارتباط صنعت و بازار کار با جامعه متخصصین در دانشگاه صنعتی شریف آغاز بکار کرد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، سومین دوره مسابقات مهارت سنجی فن‌آورد در هفت رشته برنامه‌نویسی کامپیوتر، برنامه‌نویسی تلفن‌های هوشمند، داده‌کاوی، برق‌ـ الکترونیک، معماری و جستجوی هوشمند (osint) با بیش از ۱۵ گرایش تخصصی از امروز ۱۷ آذرماه سال جاری آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

حدود ۱۰ هزار نفر از درخواست کنندگان شرکت در این مسابقات از سراسر کشور به مرحله اینترنتی فراخوانده شدند که پس از برگزاری این مرحله، از حدود ۵۰۰ نفر که مهارت آن ها پس از دو هفته داوری در این مسابقه احراز گردید برای شرکت در مسابقات حضوری دعوت بعمل آمد.

فن‌آورد به عنوان بزرگ‌ترین مسابقات تخصصی مهارت‌سنجی کشور رویدادی است که تلاش می‌کند تا پلی باشد میان نیروهای مستعد کار و شرکت‌هایی که به دنبال جذب بهترین‌ها هستند. در این رویداد رقابتی چالش برانگیز میان نیروهای مستعد برگزار خواهد شد تا در نهایت ضمن رتبه بندی آن‌ها، افراد برتر به بهترین شرکت‌های بازار کار معرفی شوند.
همچنین تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد فرصت معرفی نخبگان کشور، ایجاد فرصت عادلانه حضور در رقابت اقتصادی کارآفرینی، افزایش و اصلاح فرهنگ کارآفرینی در کشور، ایجاد فرصت عادلانه شناسایی و کشف افراد خبره و ماهر، آموزش و افزایش اطلاعات عمومی در مراحل و فرآیند کارآفرینی و افزایش فرهنگ و اهمیت مهارت محوری در کشور از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.
اختتامیه سومین دوره مسابقات مهارت سنجی فن آورد با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در روز شنبه ۲۰ آذر ماه در این دانشگاه برگزار می شود که در آن از نفرات برتر مسابقه با جوایزی همچون دویست سکه بهار آزادی، اعطای رتبه ملی، گواهی معتبر دانشگاه صنعتی شریف، تندیس فن آورد، بورس آموزشی و بورس شغلی تقدیر بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

برنده نوبل فیزیک در دانشگاه صنعتی شریف: سیستم جدید واحدهای اندازه‌گیری سال آینده جایگزین سیستم فعلی می‌شود

تصویب طرح پیشنهادی دانشگاه شریف در شورای عالی انرژی کشور

برگزیدگان بزرگترین رقابت مهارت‌سنجی «فن‌آورد» معرفی شدند

چهارمین «جایزه دکتر امین» دانشگاه شریف اعطا شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها