شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

اسامی برگزیدگان ششمین مسابقه ملی فناوری نانو اعلام شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:1121
یکشنبه، ۱۶ خرداد، ۱۳۹۵ | 14:02

اسامی برگزیدگان ششمین مسابقه ملی فناوری نانو اعلام شد

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، اسامی برگزیدگان ششمین مسابقه ملی فناوری نانو را اعلام کرد که بر این اساس، از میان ۴ هزار و ۵۴۵ داوطلب شرکت‌کننده در این رقابت علمی، ۳۱ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی اعلام شدند.

به گزارش دیده بان علم ایران از این میان، ۱۰ داوطلب به عنوان نفرات برتر مسابقه‏، ۱۱ داوطلب به عنوان برگزیدگان مقطع کارشناسی و ۱۰ داوطلب نیز به عنوان سه نفر برتر رشته‌هایی که بیش از ۵۰ نفر از داوطلبان آن در جلسه آزمون حضور داشته‌اند و حداقل ۶۰ درصد امتیاز نفر اول آزمون را کسب نموده‌اند‏، معرفی شدند.

۳۱ برگزیده ششمین مسابقه ملی فناوری نانو به تفکیک مقطع تحصیلی عبارتند از: ۱۵ نفر دکتری تخصصی، ۵ نفر کارشناسی‌ارشد، ۱۰ نفر کارشناسی و یک نفر دانش‌آموز.

همچنین به تفکیک رشته تحصیلی این برگزیدگان شامل ۷ نفر نانوشیمی، ۵ نفر مهندسی فناوری نانو، ۵ نفر مهندسی مواد، ۳ نفر شیمی، ۳ نفر مهندسی شیمی، ۲ نفر فیزیک، ۲ نفر پزشکی، یک نفر مهندسی مکانیک، یک نفر مدیریت، یک نفر مهندسی بارزسی فنی و یک نفر دانش‌آموز پایه نهم بوده است.

گفتنی است، کارنامه شرکت کنندگان در ششمین مسابقه ملی فناوری نانو، از امروز بر روی صفحه کاربری شرکت‌کنندگان قرار گرفته‌است. شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت ستاد توسعه فناوری نانو نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.

داوطلبان جهت پیگیری مشکلات خود در خصوص کارنامه آزمون می توانند ظرف مدت یک هفته از تاریخ درج خبر با ایمیل دبیرخانه به آدرس competition@nano.ir مکاتبه کنند.

نتایج آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو این مسابقه نیز نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

صرفه‌جویی ۲۵ میلیون دلاری با تولید نانوداروی ضدسرطان

ساخت دستگاه اندازه‌گیری زاویه تماس و کشش بین سطحی در کشور

سرکار: کاهش بودجه و تشدید تحریم ها از موانع تحقق صادرات یک میلیاردی محصولات نانو است

درج نشان تاییدیه استاندارد کالاهای نانو ایران از ماه آینده/ تدوین بیش از ۱۰ درصد استانداردهای بین‌المللی نانو توسط ایران

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها