پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

فعالان حوزه زیست‌فناوری تخفیفات ویژه در شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:11167
چهارشنبه، ۳ آذر، ۱۳۹۵ | 13:05

فعالان حوزه زیست‌فناوری تخفیفات ویژه در شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند

بر اساس تفاهم‌نامه ستاد توسعه زیست‌فناوری و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی فعالان حوزه زیست فناوری برای استفاده از امکانات و خدمات این شبکه تخفیفات مناسبی دریافت می‌کنند.
به گزارش دیده‌بان علم ایران مرتضی مرادی، مدیر گروه نظارت و ارزیابی ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص جزییات این تفاهم‌نامه گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی مشوق‌هایی برای استفاده کنندگان از خدمات این شبکه در نظر گرفته است که ستاد زیست فناوری در این تفاهم‌نامه در کنار مشوق های مذکور، تسهیلات ویژه تری برای فعالان حوزه زیست فناوری در این شبکه در نظر گرفته است.
وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، محققین و پژوهشگران عرصه زیست فناوری که از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی استفاده می کنند، می توانند از تسهیلات و تخفیفات ویژه ای که ستاد هم در نظر گرفته است استفاده کنند تا انرژی و انگیزه بیشتری برای کارهای تحقیقاتی داشته باشند.
به گفته مرادی، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ۱۵ درصد تخفیف به کاربران خدمات خود می دهد که ستاد نیز ۴۰ درصد تخفیف در اختیار آنها قرار می دهد و جمعا یک تخفیف ۵۵ درصدی به محققان و فعالان زیست فناوری که از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بهره مند هستند ارائه می شود.

وی تصریح کرد: برای شروع این طرح، ستاد توسعه زیست فناوری مبلغ یک میلیارد ریال در نظر گرفته است که ۲۵۰ میلیون ریال نیز شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی پرداخت می کند . بر این اساس مبلغی برای سال اول اجرای این طرح در نظر گرفته شده است که این مبلغ در سال های آتی افزایش خواهد یافت.

مدیر گروه نظارت و ارزیابی ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی در خصوص مدت زمان این تفاهم نامه، گفت: تفاهم نامه مذکور از آبان ماه سال جاری تا آبان سال آینده در نظر گرفته شده است و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

پژوهشگاه رویان، میزبان بیوتکنولوژیست های غرب آسیا و شمال آفریقا

افزایش ۴۸ درصدی اعتبارات بخش زيست فناوري در لایحه بودجه ۱۴۰۰

هشدار رییس انجمن ایمنی زیستی: جلوگیری از پیشرفت کشورهای در حال توسعه در بیوتکنولوژی از اهداف «راهبرد پدافند زیستی‌ آمریکا» است

رییس ستاد توسعه زیست فناوری: هیچ ابهام قانونی در زمینه تراریخته ها وجود ندارد/سند ویژه در حوزه تراریخته تدوین می شود

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها