پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

حمایت ۷۵ درصدی از خریداران محصولات فناورانه پزشکی داخلی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:10148
سه شنبه، ۱۱ آبان، ۱۳۹۵ | 11:35

حمایت ۷۵ درصدی از خریداران محصولات فناورانه پزشکی داخلی

رئیس دبیرخانه دائمی فن‌‌بازار ملی سلامت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای حمایت ۲۵ درصدی از خریداران محصولات تولید داخل بعد از اعلام حمايت ٥٠ درصدي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري خبر داد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران دکتر بابک نگاهداری، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص حمایت‌های مالی جذب شده در فن‌بازار ملی سلامت گفت: بعد از اعلام حمايت٥٠ درصدي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري از خريداران محصولات ساخت ايران در دومين همايش و فن‌بازار ملي سلامت، وزارت بهداشت نیز برای حمايت ٢٥ درصدي از خريداران اين محصولات، اعلام آمادگی کرد تا از این طریق فرصتي بي‌سابقه در اختيار دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور جهت تهيه ملزومات مورد نیاز خود تنها با پرداخت ۲۵ درصد هزینه فراهم آید.

دکتر نگاهداری هدف اصلی دبیرخانه دائمی فن‌بازار ملی سلامت برای جذب ۷۵ درصدی حمایت دولتی را رونق یافتن بازار تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: این فن‌بازار فرصتی بی بدیل برای تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان نوپاست تا از این طریق خود را به بازار بزرگ سازمان‌های کارفرمایی معرفی کنند.
وی بی‌اعتمادی به تولید‌کنندگان داخلی را نادرست خواند و از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دعوت کرد تا با شرکت در این فن‌بازار ضمن استفاده از تسهیلات فراهم شده بستری مناسب برای استفاده از محصولات تولید داخل فراهم آورند.

دومین همایش و فن‌بازار ملی سلامت با شعار «دانشگاه فناور، محور اقتصاد دانش‌بنیان» ۱۶ و ۱۷ آبان ماه سال جاری در سالن نمایشگاهی حجاب برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

آغاز هفتمین فن بازار ملی سلامت از ۱۱ دی ماه

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها